When people join ORGANO with a hard-working ethos and humble aspirations, that‘s when this incredible opportunity really changes lives.


ANTONELLA MINARDI – EMERALD

What did you do before working with OG? 

I work in the educational field with a degree in Law and with a study in Psychology.
I am also an E.R. operator for the Italian Red Cross and I have been always passionate about personal growth.

ITA

Lavoro nel campo educativo con laurea in Giurisprudenza e studente di Psicologia.
Inoltre sono Operatrice 118 nella Croce Rossa Italiana e appassionata, da anni, di crescita personale.

How did you achieve your success?  How did you build your business? 

I achieved my success thanks to a very strong propensity towards the social and feeling good with others. Based on positive relationships built over the time or established from scratch in a short time, I managed to have people who totally trusted me.

I built my business by studying the marketing plan, the incentives and everything that could be useful to make me and my downline achieve new ranks. I was followed by my uplines who trusted me and “bet” on me. My very ambitious character, combined with the right encounters and suitable situations, allowed me to reach the Emerald in 16 months with 1 Ruby and 4 Sapphires on my first line.

ITA

Ho raggiunto il mio successo grazie a una propensione fortissima verso il sociale e lo star bene con gli altri. Sulla base di rapporti positivi costruiti nel tempo e instaurati da zero in poco tempo, sono riuscita ad avere il seguito di persone che si sono totalmente affidate a me. Ho costruito il mio business studiando il piano marketing, gli incentivi e tutto ciò che poteva essere utili per far raggiungere rank a me ed alla mia downline. Sono stata seguita da Upline che mi hanno dato fiducia ed hanno “scommesso” su di me. Il mio carattere molto ambizioso, in combinazione con gli incontri giusti e le situazioni adatte, mi hanno permesso di raggiungere lo Smeraldo in 16 mesi con 1 Rubino e 4 Zaffiri in prima linea.

What are your 3 top tips for success? 

  • 1) Maximum attention to the person (prospect, customer or distribution partner)
  • 2) Strategic mind (trained with study and constant training)
  • 3) Love for your company and passion in every action that is put into play.

ITA

1) Attenzione massima alla persona (prospect, cliente o distributore che sia).
2) Mente strategica (allenata con lo studio e la formazione costante).
3) Amore per la propria azienda e Passione in ogni azione che si mette in campo.

Where do you see your future in OG? 

I often think of the opportunities ORGANO gives me to work everywhere, to continually test myself and to travel a lot.

I started this activity in a small town in Cilento (SA) of just over 1000 residents but I feel that my mission is to continue, traveling around the world. Regarding the position in the company … well … certainly at the top.

ITA

Penso spesso alle opportunità che Organo mi dà di lavorare ovunque, di mettermi continuamente alla prova e di viaggiare tanto. Ho iniziato questa attività in un piccolo paese del Cilento (SA) di poco più di 1000 anime ma sento che la mia missione è di proseguire, girando per il mondo. Non ho alcun limite… attendo che l’Universo si manifesti. In quanto alla posizione in azienda… beh… sicuramente in alto.

What are you 3 favourite OG products? 

  • 1) Supreme
  • 2) King
  • 3) Spore

DANIELE SAMMARTINO – EMERALD

What did you do before working with OG?

My name is Daniele Sammartino and I am 26 years old, I was born in Fiumicino (Rome) and when I was 13 I moved to Caprarola, a small town near Viterbo. I come from a very humble family, at 15 I started working during weekends as a waiter up to the age of 18 when I choose to go back to Rome looking for more opportunities. I worked as assistant cook, as a pizza chef and lastly I end up in a Burger King for €600 per month, a nightmare for a very ambitious boy like me! I have been praying for an opportunity until one day I was offered a Black coffee, I loved it immediately since it tasted great and it was healthy, therefore I started in OG.

ITA
Mi chiamo Daniele Sammartino, ho 26 anni e sono nato a Fiumicino (Roma). All’ età di 13 anni mi sono trasferito a Caprarola, un paesino in provincia di Viterbo. Venendo da una famiglia molto umile, a 15 anni ho iniziato a lavorare durante i fine settimana come cameriere finché a 18 anni ho scelto di ritornare a Roma per cercare maggiori opportunità. Lavoro come aiuto cuoco, aiuto pizzaiolo e per ultimo finisco in un Burger King per 600€ al mese, un incubo per un ragazzo ambizioso come me! Tra me e me pregavo che mi venisse data un’opportunità, finché un giorno mi viene offerto un Caffè Nero ed il mio stomaco non brucia più come al solito quando prendo un caffè, cosi, conquistato dal prodotto, mi iscrivo in OG.

How did you achieve your success?  How did you build your business? 

It all started when I went to the ORGANO European Convention in Lyon in 2015. I was listening the people on stage and I identified myself with Riccardo Benato since he also was an ex-waiter. There I have an important switch and I promise myself that within 5 years I would have closed an important qualification that would allow me and my family to be free. 90 days later I reached the Platinum qualification. I started to work on myself every single day, I understood that I was the mirror of my team and if I would have growth, my business and my team would have growth with me.

I built and improved different “90 days plan”, I focused on duplicating new Leaders every month and this literally blew up my business. In July 2017 I achieved the Sapphire rank, in November 2018 the 1st Sapphire grew up in my downline, in November 2019 I achieved Emerald with 1 Emerald, 1 Ruby and 6 Sapphires in the team winning the Chairman Bonus. I visualized every night that I was there and the dream became true thanks to the incredible teamwork!

ITA

Tutto inizia dalla Convention Europea di Lione nel 2015. Conosco Riccardo Benato, il mio idolo fin dall’inizio, anche lui ex-cameriere. E’ durante quell’occasione che ho un cambio molto importante e prometto a me stesso che in massimo 5 anni avrei raggiunto una qualifica importante, per la mia libertà e quella della mia famiglia. 90 giorni dopo l’evento chiudo la qualifica di Platinum. Inizio a lavorare su me stesso ogni singolo giorno capendo che io sono lo specchio della mia squadra e se cresco io, anche il mio team lo farà così anche il nostro business. Costruendo e migliorando con un ” piano da 90 giorni” dietro l’altro, mi focalizzo sulla duplicazione di nuovi Leaders ogni mese e questo fa letteralmente esplodere il business in varie zone d’Italia. A luglio 2017 raggiungo la qualifica di Zaffiro, a novembre 2018 nasce il 1° Zaffiro in downline, a novembre 2019 passo alla qualifica di Smeraldo con uno Smeraldo, un Rubino e 6 Zaffiri in squadra vincendo il Chairman’s Bonus. Ho visualizzato ogni notte di essere e nelle Necker Island ed il sogno è divenuto realtà grazie ad un lavoro di squadra incredibile!

What are your 3 top tips for success? 

I am of the opinion that there are no “secrets” but successful habits to be installed in one’s daily life. The 3 fundamental points that brought me here are:

  • 1) A burning and clear goal that doesn’t make you sleep at night and makes you jump out of bed in the morning.
  • 2) A blind faith in the feeling of the desire already realized; I am convinced that the universe conspires and sends me the right people and situations to win.
  • 3) Communion of intent: I try to promote and made available to others the talent of each of my Leaders and this brings to everyone higher level of success with less effort.

ITA

Sono dell’idea che non ci siano “segreti” ma abitudini di successo da installare nella propria quotidianità. I 3 punti fondamentali che mi hanno portato fin qui sono:

1)Un obiettivo ARDENTE, CHIARO che non ti fa dormire la notte e ti fa scattare dal letto la mattina. 
2)Fede CIECA nella sensazione del desiderio già realizzato; sono convinto che l’universo cospiri e mandi a me le persone e le situazioni giuste per vincere.
3)UNIONE di Cervelli: cerco di valorizzare, mettere a dispozione degli altri, il talento di ognuno dei miei Leaders e questo porta tutti ad un livello superiore con minor sforzo.

Where do you see your future in OG? 

I have a very clear mission of my near future in ORGANO. I want to create an empire of free people in every aspect of their lives and we will start from 2020, we will create a new Diamond and many other qualified people in my team.

ITA
Ho molto chiaro l’obiettivo di questo mio prossimo futuro in Organo: Creare un Impero di persone Libere in ogni aspetto della propria vita iniziando proprio dal 2020, distruggendo la qualifica di Diamante con 1 Diamante in squadra e portando più persone possibili al next level.

What are you 3 favourite OG products? 

I use all OG products but my favourite ones are Supreme, Mocha and OGX Fenix Vanilla.

ITA
Uso tutti i prodotti della linea ORGANO, ma i miei preferiti di sempre sono il Supreme, il Mocha e l’OGX Fenix alla Vaniglia.


Previous Post
Next Post